„Intel Core i7-13700F“ ir „NVIDIA GeForce RTX 3060 12 GB“ – puikus derinys sklandžiam žaidimui 1080p ir 1440p raiškose
Šis derinys skirtas žaidėjams, ieškantiems puikios pusiausvyros tarp kainos, našumo ir daugiafunkciškumo. Procesorius puikiai susidoroja su žaidimais bei darbo užduotimis, o vaizdo plokštė užtikrina pakankamą našumą net naujausiuose žaidimuose vidutiniais–aukštais nustatymais.
Procesorius „Intel Core i7-13700F“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake“ architektūra su 16 branduolių (8 našumo + 8 efektyvumo) ir 24 gijomis suteikia aukštą našumą tiek žaidimuose, tiek multitaskingo užduotyse.
Dažnis ir spartinimas: Iki 5,2 GHz turbo dažnis leidžia procesoriui greitai reaguoti žaidimuose, kur svarbus vienos gijos našumas.
L3 atmintis: 30 MB L3 talpykla padeda sumažinti duomenų apdorojimo vėlavimą ir pagerina sistemos reagavimą intensyviuose žaidimuose bei programose.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 3060 12 GB“
Architektūra ir branduoliai: „Ampere“ architektūra su 3584 CUDA branduoliais, RT ir Tensor branduoliais DLSS palaikymui užtikrina stabilų veikimą šiuolaikiniuose žaidimuose.
Atmintis: 12 GB GDDR6 atmintis leidžia žaisti su aukštos kokybės tekstūromis ir tinkama net kai kuriems 1440p žaidimams.
Ray tracing ir DLSS: Ray tracing palaikymas leidžia mėgautis realistiškais apšvietimo efektais, o DLSS padidina kadrų dažnį, išlaikant aukštą vaizdo kokybę.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-13700F: 16 branduolių, 24 gijų, 2.1-5.2GHz
- Intel B760M pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 3060 12 GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~70 FPS (1080p, High, DLSS On) / ~45 FPS (1440p, High, DLSS On)
Call of Duty: Modern Warfare III – ~120 FPS (1080p, High) / ~80 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~100 FPS (1080p, Ultra) / ~75 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~90 FPS (1080p, Very High) / ~65 FPS (1440p, High)
Rust – ~85 FPS (1080p, High) / ~60 FPS (1440p, High)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.