„Intel Core i7-12700KF“ ir „Intel ARC B580 12GB“ – modernus biudžetinis derinys 1080p ir pradinio lygio 1440p žaidimams
Šis derinys skirtas žaidėjams, ieškantiems balanso tarp našaus procesoriaus ir prieinamos kainos vaizdo plokštės. „ARC B580“ – tai naujesnės kartos „Intel“ vaizdo plokštė, skirta konkuruoti su vidutinės klasės sprendimais, tuo tarpu i7-12700KF suteikia tvirtą pagrindą žaidimams ir daugiafunkcėms užduotims.
Procesorius „Intel Core i7-12700KF“
Architektūra ir branduoliai: „Alder Lake“ architektūra su 12 branduolių (8 našumo + 4 efektyvumo) ir 20 gijų – puikus pasirinkimas tiek žaidimams, tiek kūrybiniams darbams.
Dažnis ir spartinimas: Turbo dažnis iki 5.0 GHz leidžia efektyviai apdoroti tiek viengijes, tiek dauggijes užduotis.
L3 atmintis: 25 MB L3 talpykla leidžia sklandžiai veikti net resursų reikalaujantiems žaidimams ar programoms.
Vaizdo plokštė „Intel ARC B580“
Architektūra ir branduoliai: Remiasi naujesne „Xe-HPG+“ architektūra, turinčia 16 Xe branduolių (~2048 shaderių), patobulintą ray tracing spartinimą bei naujos kartos AI akceleratorius.
Atmintis: 12 GB GDDR6 su 192 bitų magistrale – pakankama net ir modernesniems 1080p žaidimams su aukštais nustatymais.
XeSS ir ray tracing: XeSS (Intel DLSS alternatyva) leidžia padidinti FPS išlaikant vaizdo kokybę, o ray tracing našumas – tinkamas baziniam naudojimui mažiau sudėtinguose žaidimuose.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-12700KF: 12 branduolių, 20 gijų, 3.6-5.0GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- Intel Arc B580 12 GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 (1080p, Medium-High, XeSS) – ~65 FPS / ~45 FPS (1440p, Medium)
Call of Duty: Warzone – ~110 FPS (1080p, High) / ~75 FPS (1440p, Medium)
Forza Horizon 5 – ~100 FPS (1080p, Ultra) / ~70 FPS (1440p, High)
Assassin’s Creed Valhalla – ~85 FPS (1080p, High) / ~60 FPS (1440p, Medium)
Hogwarts Legacy (XeSS On) – ~75 FPS (1080p, High) / ~55 FPS (1440p, Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.