„Intel Core i3-13100F“ ir „AMD Radeon RX 7700 XT“ – puikus derinys žaidimams 1080p ir 1440p raiškomis
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie nori mėgautis aukšto lygio našumu žaidimuose 1080p ir 1440p raiškose su aukštais grafikos nustatymais, pasinaudojant moderniomis AMD technologijomis ir dideliu atminties kiekiu.
Procesorius „Intel Core i3-13100F“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake“ architektūra su 4 branduoliais ir 8 gijomis užtikrina stabilų ir efektyvų viengijų našumą, svarbų žaidimuose, kuriuose svarbus procesoriaus greitis.
Dažnis ir spartinimas: 3,4 GHz bazinis dažnis ir iki 4,5 GHz maksimalus turbo dažnis leidžia procesoriui efektyviai dirbti su žaidimais ir kasdienėmis užduotimis.
L3 atmintis: 12 MB L3 talpykla padeda sumažinti duomenų prieigos laiką ir palaiko sklandų veikimą žaidimuose.
Vaizdo plokštė „AMD Radeon RX 7700 XT“
Architektūra ir branduoliai: „RDNA 3“ architektūra su 40 skaičiavimo vienetų, įskaitant 2560 srautinius procesorius ir modernius ray tracing akseleratorius, užtikrina aukštą našumą ir patrauklią vaizdo kokybę 1080p ir 1440p raiškose.
Atmintis: 12 GB GDDR6 atmintis su 192 bitų magistrale suteikia pakankamai atminties sudėtingoms tekstūroms ir spartų duomenų apdorojimą.
Ray tracing ir FidelityFX: Pažangios ray tracing galimybės ir AMD FidelityFX technologijos leidžia mėgautis geresne grafika su mažesniu našumo kritimu.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i3-13100F: 4 branduolių, 8 gijų, 3.4-4.5GHz
- Intel H610M pagrindinė plokštė
- Intel Laminar RM1
- 16GB (2x8GB) 3200MHz DDR4 RAM
- 512GB M.2 NVMe SSD
- AMD Radeon RX 7700 XT 12 GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~85 FPS (1080p, High, RT On) / ~60 FPS (1440p, High, RT On)
Call of Duty: Modern Warfare III – ~110 FPS (1080p, High) / ~85 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~120 FPS (1080p, Ultra) / ~90 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~90 FPS (1080p, High) / ~70 FPS (1440p, High)
Battlefield 2042 – ~95 FPS (1080p, High) / ~70 FPS (1440p, High)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.