„AMD Ryzen 5 7500F“ ir „AMD Radeon RX 9070 XT 16GB“ – galingas derinys 1440p ir 4K žaidimams su FSR 3 bei pažangiu ray tracing
Šis derinys skirtas žaidėjams, norintiems ne tik maksimalaus našumo 1440p raiškoje, bet ir kokybiškos 4K patirties. „Ryzen 5 7500F“ užtikrina stabilų procesoriaus darbą žaidimuose, o „Radeon RX 9070 XT 16GB“ iš „RDNA 4“ kartos siūlo aukštą FPS, talpią atmintį bei modernias technologijas, tokias kaip „FSR 3“ ir patobulintas ray tracing.
Procesorius „AMD Ryzen 5 7500F“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 4“ architektūra su 6 branduoliais ir 12 gijų – užtikrina puikų balansą tarp žaidimų ir darbo užduočių.
Dažnis: Bazinis 4,0 GHz, turbo režimu iki 5,0 GHz – pakankamai spartus dažnis stabiliai 1440p ir 4K patirčiai.
Atmintis: 32 MB L3 talpykla užtikrina efektyvų darbą su naujausiais žaidimų varikliais.
Vaizdo plokštė „AMD Radeon RX 9070 XT 16GB“
Architektūra ir branduoliai: Naujos kartos „RDNA 4“ architektūra su AI spartintuvais ir naujos kartos ray tracing branduoliais – aukštos kokybės grafikai ir efektyviam kadrų generavimui.
Atmintis: 16 GB GDDR6 su plačia magistrale – pakankama net reikliausiems 1440p ir 4K žaidimams, tekstūroms bei naujausiems grafikos efektams.
Ray tracing ir FSR 3: pažangus RT našumas ir „FSR 3“ kadrų generavimas užtikrina aukštesnį FPS be didelių vizualinės kokybės nuostolių.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 5 7500F: 6 branduolių, 12 gijų, 3.7-5.0GHz
- AMD B650 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- AMD Radeon RX 9070 16 GB GDDR6
- 850W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
-
Cyberpunk 2077 – ~145 FPS (1440p, Ultra + FSR Quality) / ~100 FPS (4K, Ultra + FSR Balanced)
-
Call of Duty: Black Ops 6 – ~190 FPS (1440p, Ultra) / ~135 FPS (4K, High)
-
Forza Horizon 5 – ~170 FPS (1440p, Ultra) / ~120 FPS (4K, Ultra)
-
Assassin’s Creed Mirage – ~150 FPS (1440p, Very High) / ~105 FPS (4K, High)
-
Alan Wake 2 – ~120 FPS (1440p, High RT + FSR Quality) / ~85 FPS (4K, High + FSR Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.