„Intel Core i5-14600KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 3060 12GB“ – puikus derinys 1080p ir 1440p žaidimams
Šis derinys puikiai tinka žaidėjams, kurie nori mėgautis aukšta grafikos kokybe ir stabiliu našumu 1080p bei 1440p raiškose. „i5-14600KF“ suteikia šiuolaikinį procesoriaus našumą su „Raptor Lake Refresh“ architektūra, o „RTX 3060 12GB“ užtikrina gerą FPS balansą, DLSS ir ray tracing palaikymą.
Procesorius „Intel Core i5-14600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 14 branduolių (6 našumo + 8 efektyvumo) ir 20 gijų – galingas bei efektyvus sprendimas žaidimams ir daugiafunkciam darbui.
Dažnis: 3,5 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,3 GHz – leidžia išnaudoti maksimalų žaidimų potencialą ir išlaikyti aukštą FPS.
Atmintis: 24 MB L3 talpykla – pagerina duomenų srautų apdorojimą ir sistemos spartą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 3060 12GB“
Architektūra: „Ampere“ – antrą kartą atnaujinta „NVIDIA“ architektūra su RT branduoliais ir Tensor branduoliais, palaikančiais DLSS 2.0 ir ray tracing technologijas.
Atmintis: 12 GB GDDR6 – pakankama 1080p ir 1440p žaidimams su aukštais grafikos nustatymais bei detaliomis tekstūromis.
Technologijos: DLSS 2.0 ir ray tracing suteikia puikų balansą tarp našumo ir vaizdo kokybės, leidžiant žaisti modernius žaidimus be didelių kompromisų.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-14600KF: 14 branduolių, 20 gijų, 3.5-5.3GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 3060 12GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~95 FPS (1080p, High + DLSS Quality) / ~70 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Warzone – ~170 FPS (1080p, High) / ~125 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~150 FPS (1080p, Ultra) / ~105 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~130 FPS (1080p, High) / ~95 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~80 FPS (1080p, High RT + DLSS) / ~60 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.