„Intel Core i5-14600KF“ ir „AMD Radeon RX 9070 16GB GDDR6“ – subalansuotas ir galingas derinys 1440p bei 4K žaidimams
Šis derinys puikiai tinka žaidėjams, ieškantiems aukšto našumo, stabilaus FPS ir kokybiškos grafikos tiek 1440p, tiek 4K raiškose. „i5-14600KF“ suteikia didelę procesoriaus galią, o „RX 9070 16GB“ su nauja „RDNA 4“ architektūra pasižymi puikiu energijos efektyvumu, patobulintu ray tracing bei AI spartinimu, todėl puikiai tinka šiuolaikiniams žaidimams.
Procesorius „Intel Core i5-14600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 14 branduolių (6 našumo + 8 efektyvumo) ir 20 gijų – išskirtinis našumas tiek žaidimams, tiek produktyvioms užduotims.
Dažnis: 3,5 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,3 GHz – užtikrina didelį FPS ir stabilų veikimą.
Atmintis: 24 MB L3 talpykla – pagerina duomenų prieigą ir mažina sistemos vėlavimą intensyvių procesų metu.
Vaizdo plokštė „AMD Radeon RX 9070 16GB GDDR6“
Architektūra: „RDNA 4“ – naujos kartos AMD grafikos architektūra, sukurta efektyvumui ir aukštam našumui 1440p bei 4K žaidimuose.
Atmintis: 16 GB GDDR6 – suteikia pakankamai atminties didelės raiškos tekstūroms ir sudėtingiems grafikos efektams.
Technologijos: „FSR 3“ su „Frame Generation“ leidžia pasiekti aukštesnį FPS net įjungus ray tracing ir kitus pažangius grafikos efektus.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-14600KF: 14 branduolių, 20 gijų, 3.5-5.3GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- AMD Radeon RX 9070 16GB GDDR6
- 850W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~155 FPS (1440p, Ultra + FSR Quality) / ~110 FPS (4K, Ultra + FSR Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~210 FPS (1440p, High) / ~150 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~185 FPS (1440p, Ultra) / ~130 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~160 FPS (1440p, High) / ~115 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~115 FPS (1440p, High RT + FSR) / ~80 FPS (4K, High + FSR Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.