„Intel Core i7-12700KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB GDDR7“ – modernus derinys 1080p ir 1440p žaidimams su DLSS 3.5
Šis derinys puikiai tinka žaidėjams, norintiems mėgautis naujausiais žaidimais 1080p ir 1440p raiškose su aukštais grafikos nustatymais. „i7-12700KF“ užtikrina galingą procesoriaus našumą, o „RTX 5060 8GB“ su GDDR7 atmintimi ir „Ada Lovelace“ architektūra pasižymi išskirtiniu efektyvumu bei pažangiomis DLSS 3.5 ir ray tracing technologijomis.
Procesorius „Intel Core i7-12700KF“
Architektūra ir branduoliai: „Alder Lake“ architektūra su 12 branduolių (8 našumo + 4 efektyvumo) ir 20 gijų – puikus balansas tarp spartos ir efektyvumo.
Dažnis: 3,6 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,0 GHz – užtikrina stabilų ir greitą FPS net reikliausiuose žaidimuose.
Atmintis: 25 MB L3 talpykla – mažina vėlavimus ir užtikrina efektyvų duomenų apdorojimą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace“ – optimizuota spartos ir efektyvumo kombinacija su trečios kartos RT ir ketvirtos kartos Tensor branduoliais.
Atmintis: 8 GB GDDR7 – itin greita naujos kartos atmintis, suteikianti didesnį pralaidumą ir našumą 1080p bei 1440p žaidimuose.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ ir pažangus ray tracing leidžia išlaikyti aukštą FPS net naudojant maksimalios kokybės grafikos nustatymus.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-12700KF: 12 branduolių, 20 gijų, 3.6-5.0GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~130 FPS (1080p, High + DLSS Quality) / ~95 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~180 FPS (1080p, High) / ~135 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~160 FPS (1080p, Ultra) / ~120 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~140 FPS (1080p, High) / ~105 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~100 FPS (1080p, High RT + DLSS) / ~75 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.