„Intel Core i7-12700KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7“ – galingas derinys 1440p ir 4K žaidimams su DLSS 3.5
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie nori išnaudoti naujausių žaidimų potencialą ir mėgautis itin sklandžiu žaidimų veikimu 1440p bei 4K raiškose. „i7-12700KF“ suteikia didelę procesoriaus galią, o „RTX 5070 12GB“ su naujos kartos GDDR7 atmintimi ir „Ada Lovelace“ architektūra užtikrina aukštą FPS, pažangų ray tracing ir efektyvų energijos naudojimą.
Procesorius „Intel Core i7-12700KF“
Architektūra ir branduoliai: „Alder Lake“ architektūra su 12 branduolių (8 našumo + 4 efektyvumo) ir 20 gijų – užtikrina puikų balansą tarp žaidimų ir darbo našumo.
Dažnis: 3,6 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,0 GHz – leidžia išlaikyti aukštą FPS net reikliausiuose žaidimuose.
Atmintis: 25 MB L3 talpykla – mažina vėlavimus ir pagerina bendrą sistemos spartos efektyvumą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace“ – naujos kartos architektūra su patobulintais RT ir Tensor branduoliais, užtikrinančiais pažangų DLSS 3.5 ir ray tracing veikimą.
Atmintis: 12 GB GDDR7 – itin greita ir efektyvi atmintis, leidžianti žaisti 1440p ir 4K raiškose be trukdžių.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ suteikia papildomų FPS net įjungus maksimalios kokybės ray tracing efektus, o „Reflex“ užtikrina itin mažą įvesties vėlinimą.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-12700KF: 12 branduolių, 20 gijų, 3.6-5.0GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7
- 850W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~165 FPS (1440p, Ultra + DLSS Quality) / ~120 FPS (4K, Ultra + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~220 FPS (1440p, High) / ~160 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~190 FPS (1440p, Ultra) / ~135 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~160 FPS (1440p, High) / ~115 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~125 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~90 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.