„Intel Core i7-14700KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 8GB GDDR7“ – našus derinys 1440p žaidimams su DLSS 3.5 ir pažangiu ray tracing
Šis derinys sukurtas žaidėjams, norintiems mėgautis moderniais žaidimais 1440p raiškoje su sklandžiu FPS, aukštos kokybės grafika ir naujausiomis „NVIDIA“ technologijomis. „i7-14700KF“ užtikrina išskirtinį procesoriaus našumą, o „RTX 5060 Ti 8GB“ su GDDR7 atmintimi ir „Ada Lovelace Refresh“ architektūra siūlo puikią vaizdo kokybę bei energijos efektyvumą.
Procesorius „Intel Core i7-14700KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 20 branduolių (8 našumo + 12 efektyvumo) ir 28 gijomis – optimalus pasirinkimas žaidėjams bei kūrėjams.
Dažnis: 3,4 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,6 GHz – užtikrina aukštą FPS ir stabilų veikimą net esant dideliam apkrovimui.
Atmintis: 33 MB L3 talpykla – sumažina duomenų vėlavimą ir pagerina bendrą sistemos efektyvumą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 8GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace Refresh“ – naujos kartos architektūra su geresniu efektyvumu, didesniu našumu ir patobulintu ray tracing.
Atmintis: 8 GB GDDR7 – užtikrina greitą duomenų perdavimą ir sklandų veikimą 1080p bei 1440p žaidimuose.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ leidžia išlaikyti aukštą FPS net su įjungtu ray tracing, o RT branduoliai generuoja realistišką apšvietimą ir atspindžius.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-14700KF: 20 branduolių, 28 gijų, 3.4-5.6GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 8GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~155 FPS (1440p, High + DLSS Quality) / ~105 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~210 FPS (1440p, High) / ~150 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~180 FPS (1440p, Ultra) / ~125 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~160 FPS (1440p, High) / ~110 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~115 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~80 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.