AMD Ryzen 5 7600 ir AMD Radeon RX 7800 XT – efektyvus derinys darbui su vizualiniu turiniu ir produktyvumo užduotimis
Šis derinys puikiai tinka naudotojams, kurie dirba su grafiniu dizainu, vaizdo redagavimu, 3D modeliavimu ar kitomis kūrybinėmis užduotimis. Ryzen 5 7600 procesorius užtikrina gerą vienos gijos spartą, o RX 7800 XT siūlo aukšto lygio grafinį našumą su patobulintomis ray tracing ir AI galimybėmis.
Procesorius AMD Ryzen 5 7600
Architektūra ir branduoliai – „Zen 4“ architektūra su 6 branduoliais ir 12 gijų leidžia sklandžiai atlikti tiek kasdienes, tiek sudėtingesnes darbo užduotis
Dažnis – 3.8 GHz bazinis ir iki 5.1 GHz turbo dažnis užtikrina greitą reagavimą dirbant su keliomis programomis vienu metu
Talpykla – 32 MB L3 talpykla pagerina duomenų apdorojimo greitį, kas ypač svarbu dirbant su dideliais failais ar skaičiavimo užduotimis
Vaizdo plokštė AMD Radeon RX 7800 XT
Architektūra – „RDNA 3“ architektūra su 60 skaičiavimo vienetų, optimizuota tiek grafikai, tiek skaičiavimams profesionalioje aplinkoje
Atmintis – 16 GB GDDR6 atmintis su 256 bitų magistrale leidžia patogiai dirbti su didelės raiškos turiniu, nesusiduriant su atminties apribojimais
Funkcijos – ray tracing, AV1 kodavimas, ir AI spartinimas leidžia efektyviai redaguoti video, renderinti 3D objektus ar taikyti dirbtinį intelektą kūrybiniuose sprendimuose
Pilna specifikacija
Ryzen 5 7600: 6 branduoliai, 12 gijų, 3.8–5.1GHz
AMD B650M pagrindinė plokštė
Tower RGB cooler
32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
1TB M.2 NVMe SSD
AMD Radeon RX 7800 XT 16GB GDDR6
850W 80+ PSU
Naudojimo sritys
Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign – greitas grafinių failų apdorojimas ir dizaino projektavimas
Adobe Premiere Pro, After Effects – sklandus 4K vaizdo redagavimas ir efektų kūrimas naudojant GPU spartą
Blender, 3ds Max, Cinema 4D – efektyvus 3D objektų modeliavimas ir renderinimas naudojant OpenCL bei ray tracing
Unity, Unreal Engine – patikima aplinka interaktyvių projektų ar virtualios realybės turinio kūrimui
DaVinci Resolve – tiksli spalvų korekcija ir spartus renderinimas
Šie skaičiai yra apytikriai ir gali skirtis priklausomai nuo konkrečių naudojamų programų versijų, jų optimizacijos ir sisteminių parametrų.