„AMD Ryzen 7 5700X“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB“ – subalansuotas pasirinkimas 1080p ir 1440p žaidimams su DLSS 3.5 palaikymu
Šis derinys puikiai tinka žaidėjams, kurie nori mėgautis sklandžiu žaidimų veikimu 1080p ir pereiti į 1440p raišką su DLSS pagalba. „Ryzen 7 5700X“ su 8 branduoliais užtikrina tvirtą pagrindą tiek žaidimams, tiek produktyvumo užduotims, o RTX 5060 siūlo naujausią „Ada Lovelace“ architektūros grafiką.
Procesorius „AMD Ryzen 7 5700X“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 3“ architektūra su 8 branduoliais ir 16 gijų suteikia puikų daugiafunkcį našumą ir stabilų žaidimų FPS.
Dažnis ir spartinimas: 3,4 GHz bazinis ir iki 4,6 GHz turbo dažnis leidžia efektyviai išnaudoti tiek naujesnius, tiek senesnius žaidimų variklius.
L3 atmintis: 32 MB L3 talpykla užtikrina greitą prieigą prie duomenų, sumažinant užkrovimo laikus žaidimuose.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB“
Architektūra ir branduoliai: „Ada Lovelace“ architektūra su 3-ios kartos ray tracing branduoliais ir 4-ios kartos Tensor branduoliais leidžia naudoti DLSS 3.5 su Frame Generation net vidutinio našumo kortose.
Atmintis: 8 GB GDDR7 atmintis su greita magistrale – tai žingsnis į priekį nuo ankstesnių kartų GDDR6, užtikrinantis didesnį pralaidumą ir mažesnius vėlavimus.
DLSS ir RT našumas: DLSS 3.5 leidžia išlaikyti aukštą FPS net su įjungtu ray tracing, ypač 1080p ir 1440p raiškose.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 7 5700X: 8 branduolių, 16 gijų, 3.4-4.6GHz
- AMD B450 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 3200MHz DDR4 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 8 GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~95 FPS (1080p, High + DLSS) / ~65 FPS (1440p, High + DLSS)
Call of Duty: Warzone – ~130 FPS (1080p, Ultra) / ~95 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~125 FPS (1080p, Ultra) / ~90 FPS (1440p, Ultra)
Hogwarts Legacy – ~90 FPS (1080p, High + RT Off) / ~65 FPS (1440p, Medium + DLSS)
Fortnite – ~180 FPS (1080p, Performance Mode) / ~120 FPS (1440p, Epic)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.