„AMD Ryzen 7 7700“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB“ – modernus derinys 1440p žaidimams su DLSS 3.5 ir GDDR7 atminties privalumais
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie nori stabilaus našumo tiek 1080p, tiek 1440p raiškoje su aukštais grafikos nustatymais. 8 branduolių „Ryzen 7 7700“ procesorius kartu su naujos kartos „RTX 5060 Ti“ užtikrina sklandžią patirtį net ir reikliausiuose šiuolaikiniuose žaidimuose.
Procesorius „AMD Ryzen 7 7700“
Architektūra ir branduoliai: 8 branduoliai ir 16 gijų, paremti „Zen 4“ architektūra, suteikia puikų balansą tarp žaidimų ir produktyvumo užduočių.
Dažnis: Bazinis 3,8 GHz, turbo režimu siekia iki 5,3 GHz – užtikrina aukštą vienos gijos spartą, svarbią FPS rezultatams.
Atmintis: 32 MB L3 talpyklos leidžia greitai apdoroti duomenis ir pagerina sisteminį atsaką žaidžiant.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB“
Architektūra ir branduoliai: „Ada Lovelace“ architektūra su patobulintais CUDA branduoliais, 3-ios kartos RT bei 4-os kartos Tensor branduoliais užtikrina geresnį ray tracing bei dirbtinio intelekto technologijų veikimą.
Atmintis: 16 GB GDDR7 – didelė talpa ir aukštas pralaidumas, suteikiantis pranašumą žaidžiant 1440p ar naudojant dideles tekstūras.
DLSS 3.5 ir ray tracing: Naujausios „NVIDIA“ technologijos leidžia pasiekti didelį FPS su pažangiais vizualiniais efektais, išlaikant sklandžią patirtį.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 7 7700: 8 branduolių, 16 gijų, 3.8-5.3GHz
- AMD B650 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7
- 850W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~115 FPS (1080p, High + DLSS) / ~80 FPS (1440p, High + DLSS)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~160 FPS (1080p, Ultra) / ~115 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~150 FPS (1080p, Ultra) / ~110 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~120 FPS (1080p, High) / ~85 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~95 FPS (1080p, High RT + DLSS) / ~65 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.