„Intel Core i5-14600KF“ ir „Intel ARC B580 12GB GDDR6“ – modernus ir unikalus derinys 1080p bei 1440p žaidimams
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie nori išbandyti naujos kartos „Intel ARC“ grafikos sprendimus kartu su galingu „i5-14600KF“ procesoriumi. „ARC B580 12GB“ siūlo solidų našumą 1080p ir 1440p žaidimuose, palaiko naujausias „Intel XeSS“ technologijas bei efektyvų ray tracing, o „i5-14600KF“ užtikrina stabilų ir didelį FPS net reikliausiuose žaidimuose.
Procesorius „Intel Core i5-14600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 14 branduolių (6 našumo + 8 efektyvumo) ir 20 gijų – puikiai subalansuotas sprendimas žaidimams bei kūrybiniam darbui.
Dažnis: 3,5 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,3 GHz – leidžia pasiekti aukštą FPS net su pažangiais grafikos nustatymais.
Atmintis: 24 MB L3 talpykla – suteikia mažą vėlavimą ir didelį duomenų apdorojimo greitį.
Vaizdo plokštė „Intel ARC B580 12GB GDDR6“
Architektūra: „Xe² Battlemage“ – naujos kartos „Intel“ architektūra su patobulintais RT branduoliais ir AI spartinimu, skirta šiuolaikiniams žaidimams.
Atmintis: 12 GB GDDR6 – pakankama žaidimams su aukštais grafikos nustatymais 1080p ir 1440p raiškose.
Technologijos: „Intel XeSS“ (Xe Super Sampling) padidina FPS išlaikant aukštą vaizdo kokybę, o patobulintas ray tracing leidžia mėgautis realistiška grafika be didelio našumo praradimo.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-14600KF: 14 branduolių, 20 gijų, 3.5-5.3GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- Intel ARC B580 12GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~120 FPS (1080p, High + XeSS Quality) / ~85 FPS (1440p, High + XeSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~165 FPS (1080p, High) / ~120 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~150 FPS (1080p, Ultra) / ~110 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~135 FPS (1080p, High) / ~100 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~90 FPS (1080p, High RT + XeSS) / ~70 FPS (1440p, High + XeSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.