„Intel Core i5-14600KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7“ – modernus ir galingas derinys 1440p žaidimams su DLSS 3.5 ir ray tracing
Šis derinys puikiai tinka žaidėjams, norintiems aukšto našumo, sklandaus FPS ir šiuolaikinės grafikos kokybės 1080p bei 1440p raiškose. „i5-14600KF“ užtikrina galingą procesoriaus veikimą, o „RTX 5060 Ti 16GB“ su GDDR7 atmintimi siūlo didelį pralaidumą ir efektyvų DLSS 3.5 bei ray tracing palaikymą.
Procesorius „Intel Core i5-14600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 14 branduolių (6 našumo + 8 efektyvumo) ir 20 gijų – išlaiko puikų balansą tarp žaidimų ir produktyvumo užduočių.
Dažnis: 3,5 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,3 GHz – suteikia aukštą FPS net naujausiuose AAA žaidimuose.
Atmintis: 24 MB L3 talpykla – užtikrina mažesnį vėlavimą ir greitą duomenų apdorojimą žaidimų metu.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace“ – naujos kartos „NVIDIA“ architektūra su trečios kartos RT ir ketvirtos kartos Tensor branduoliais, skirta pažangiam ray tracing ir AI spartinimui.
Atmintis: 16 GB GDDR7 – itin spartus sprendimas, suteikiantis pakankamai resursų 1440p ir net 4K žaidimams su aukštos kokybės tekstūromis.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ užtikrina aukštą FPS ir vizualinę kokybę net esant dideliam grafikos apkrovimui.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-14600KF: 14 branduolių, 20 gijų, 3.5-5.3GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~145 FPS (1440p, High + DLSS Quality) / ~100 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~200 FPS (1440p, High) / ~140 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~175 FPS (1440p, Ultra) / ~120 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~150 FPS (1440p, High) / ~110 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~110 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~80 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.