„Intel Core i5-14600KF“ ir „AMD Radeon RX 9060 XT 16GB GDDR6“ – galingas ir subalansuotas derinys 1440p bei 4K žaidimams
Šis derinys sukurtas žaidėjams, norintiems patikimo našumo bei sklandaus žaidimų veikimo tiek 1440p, tiek 4K raiškose. „i5-14600KF“ suteikia didelę procesoriaus spartą ir stabilumą, o „RX 9060 XT 16GB“ su nauja „RDNA 4“ architektūra bei 16 GB GDDR6 atmintimi garantuoja puikų grafikos našumą ir išskirtinę vaizdo kokybę.
Procesorius „Intel Core i5-14600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 14 branduolių (6 našumo + 8 efektyvumo) ir 20 gijų – subalansuotas pasirinkimas žaidimams ir kūrybiniam darbui.
Dažnis: 3,5 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,3 GHz – užtikrina greitą atsaką ir aukštą FPS net reikliausiuose žaidimuose.
Atmintis: 24 MB L3 talpykla – mažina vėlavimus ir gerina sistemos efektyvumą intensyvių užduočių metu.
Vaizdo plokštė „AMD Radeon RX 9060 XT 16GB GDDR6“
Architektūra: „RDNA 4“ – naujos kartos AMD architektūra, pasižyminti padidintu našumu, geresniu energijos efektyvumu ir moderniu AI bei ray tracing spartinimu.
Atmintis: 16 GB GDDR6 – užtikrina pakankamą talpą ir spartą aukštos raiškos tekstūroms bei 4K žaidimams.
Technologijos: „FSR 3“ su „Frame Generation“ padidina FPS, o pažangus ray tracing suteikia realistišką apšvietimą ir šešėlius be didelio našumo praradimo.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-14600KF: 14 branduolių, 20 gijų, 3.5-5.3GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- AMD Radeon RX 9060 XT 16GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~145 FPS (1440p, High + FSR Quality) / ~100 FPS (4K, High + FSR Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~200 FPS (1440p, High) / ~140 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~175 FPS (1440p, Ultra) / ~125 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~155 FPS (1440p, High) / ~115 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~110 FPS (1440p, High RT + FSR) / ~80 FPS (4K, High + FSR Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.