„Intel Core i7-12700KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7“ – pažangus ir galingas derinys 1440p bei 4K žaidimams
Šis derinys skirtas žaidėjams, norintiems išgauti maksimalų našumą bei vizualinę kokybę naujos kartos žaidimuose. „i7-12700KF“ užtikrina didelę procesoriaus spartą, o „RTX 5060 Ti 16GB“ su itin greita GDDR7 atmintimi bei „Ada Lovelace“ architektūra suteikia galimybę mėgautis sklandžiu žaidimų veikimu 1440p ir net 4K raiškose su DLSS 3.5 ir ray tracing technologijomis.
Procesorius „Intel Core i7-12700KF“
Architektūra ir branduoliai: „Alder Lake“ architektūra su 12 branduolių (8 našumo + 4 efektyvumo) ir 20 gijų – išlaiko puikų balansą tarp spartos ir energijos efektyvumo.
Dažnis: 3,6 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,0 GHz – leidžia pasiekti aukštą FPS net sudėtingiausiuose žaidimuose.
Atmintis: 25 MB L3 talpykla – pagerina duomenų apdorojimo spartą ir sumažina vėlavimus.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace“ – pažangi architektūra su trečios kartos RT ir ketvirtos kartos Tensor branduoliais, užtikrinanti modernių žaidimų kokybę.
Atmintis: 16 GB GDDR7 – didelės spartos atmintis, suteikianti pranašumą žaidžiant 1440p ir 4K raiškose su aukštais nustatymais.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ užtikrina didelį FPS net įjungus ray tracing, o AI spartinimas pagerina vaizdo kokybę ir efektyvumą.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-12700KF: 12 branduolių, 20 gijų, 3.6-5.0GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~150 FPS (1440p, Ultra + DLSS Quality) / ~105 FPS (4K, Ultra + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~205 FPS (1440p, High) / ~145 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~175 FPS (1440p, Ultra) / ~125 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~150 FPS (1440p, High) / ~110 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~115 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~85 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.