„Intel Core i7-12700KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 8GB GDDR7“ – našus ir modernus derinys 1080p bei 1440p žaidimams
Šis derinys skirtas žaidėjams, norintiems mėgautis aukštu FPS ir pažangiausiomis grafikos technologijomis. „i7-12700KF“ suteikia puikų procesoriaus našumą, o „RTX 5060 Ti 8GB“ su GDDR7 atmintimi bei „Ada Lovelace“ architektūra pasižymi DLSS 3.5 ir pažangiu ray tracing, užtikrinančiu sklandžią žaidimų patirtį tiek 1080p, tiek 1440p raiškose.
Procesorius „Intel Core i7-12700KF“
Architektūra ir branduoliai: „Alder Lake“ architektūra su 12 branduolių (8 našumo + 4 efektyvumo) ir 20 gijų – optimalus pasirinkimas šiuolaikiniams žaidimams bei produktyvumui.
Dažnis: 3,6 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,0 GHz – užtikrina didelį FPS ir greitą atsaką net intensyviuose žaidimuose.
Atmintis: 25 MB L3 talpykla – padeda sumažinti vėlavimus ir pagerina sistemos efektyvumą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 8GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace“ – su trečios kartos RT ir ketvirtos kartos Tensor branduoliais, optimizuota efektyviam ray tracing ir DLSS 3.5 veikimui.
Atmintis: 8 GB GDDR7 – itin spartus sprendimas, užtikrinantis aukštą našumą 1080p ir 1440p raiškose.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ leidžia išlaikyti aukštą FPS net naudojant maksimalios kokybės nustatymus su ray tracing efektu.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-12700KF: 12 branduolių, 20 gijų, 3.6-5.0GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 8GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~140 FPS (1080p, High + DLSS Quality) / ~100 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~190 FPS (1080p, High) / ~140 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~165 FPS (1080p, Ultra) / ~120 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~145 FPS (1080p, High) / ~110 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~105 FPS (1080p, High RT + DLSS) / ~80 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.