„Intel Core i7-12700KF“ ir „AMD Radeon RX 9060 XT 16GB GDDR6“ – galingas ir subalansuotas derinys 1440p bei 4K žaidimams
Šis derinys skirtas žaidėjams, norintiems sklandaus našumo ir aukštos grafikos kokybės šiuolaikiniuose žaidimuose. „i7-12700KF“ užtikrina didelę procesoriaus spartą, o „RX 9060 XT 16GB“ su „RDNA 4“ architektūra ir „FSR 3“ technologija leidžia mėgautis net reikliausiais žaidimais 1440p ir 4K raiškose su aukštais nustatymais.
Procesorius „Intel Core i7-12700KF“
Architektūra ir branduoliai: „Alder Lake“ architektūra su 12 branduolių (8 našumo + 4 efektyvumo) ir 20 gijų – puikus balansas tarp žaidimų ir kūrybinių užduočių.
Dažnis: 3,6 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,0 GHz – užtikrina stabilų FPS ir greitą atsaką net sudėtingose žaidimų scenose.
Atmintis: 25 MB L3 talpykla – padeda sumažinti duomenų prieigos laiką ir pagerina bendrą sistemos efektyvumą.
Vaizdo plokštė „AMD Radeon RX 9060 XT 16GB GDDR6“
Architektūra: „RDNA 4“ – naujos kartos AMD grafikos architektūra, sukurta aukštam energijos efektyvumui ir pažangiam ray tracing našumui.
Atmintis: 16 GB GDDR6 – suteikia pakankamai resursų 1440p ir 4K žaidimams su detaliomis tekstūromis bei dideliais grafikos nustatymais.
Technologijos: „FSR 3“ su „Frame Generation“ užtikrina aukštesnį FPS, o AI spartinimas padeda išlaikyti sklandų žaidimų veikimą net naudojant ray tracing.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-12700KF: 12 branduolių, 20 gijų, 3.6-5.0GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- AMD Radeon RX 9060 XT 16GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~160 FPS (1440p, Ultra + FSR Quality) / ~110 FPS (4K, Ultra + FSR Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~210 FPS (1440p, High) / ~150 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~185 FPS (1440p, Ultra) / ~130 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~160 FPS (1440p, High) / ~115 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~120 FPS (1440p, High RT + FSR) / ~85 FPS (4K, High + FSR Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.