„Intel Core i7-12700KF“ ir „AMD Radeon RX 9070 16GB GDDR6“ – subalansuotas derinys 1440p ir 4K žaidimams su naujos kartos RDNA 4 architektūra
Šis derinys sukurtas žaidėjams, kurie nori išlaikyti puikų balansą tarp našumo, energijos efektyvumo ir kainos. „i7-12700KF“ suteikia galingą procesoriaus spartą, o „RX 9070 16GB“ su nauja „RDNA 4“ architektūra ir „FSR 3“ technologija leidžia mėgautis moderniausiais žaidimais 1440p bei 4K raiškose su aukštais grafikos nustatymais.
Procesorius „Intel Core i7-12700KF“
Architektūra ir branduoliai: „Alder Lake“ architektūra su 12 branduolių (8 našumo + 4 efektyvumo) ir 20 gijų – užtikrina aukštą žaidimų našumą bei puikų daugiafunkciškumą.
Dažnis: 3,6 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,0 GHz – leidžia išlaikyti stabilų FPS net procesoriui intensyviuose žaidimuose.
Atmintis: 25 MB L3 talpykla – mažina duomenų prieigos laiką ir padeda išlaikyti maksimalų našumą.
Vaizdo plokštė „AMD Radeon RX 9070 16GB GDDR6“
Architektūra: „RDNA 4“ – pažangi AMD architektūra su patobulintais skaičiavimo vienetais, efektyviu ray tracing ir AI spartinimu.
Atmintis: 16 GB GDDR6 – užtikrina pakankamai resursų 1440p ir 4K žaidimams su aukščiausiais grafikos nustatymais.
Technologijos: „FSR 3“ su „Frame Generation“ leidžia pasiekti aukštesnį FPS ir itin sklandų veikimą net naudojant pažangiausius grafikos efektus.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-12700KF: 12 branduolių, 20 gijų, 3.6-5.0GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- AMD Radeon RX 9070 16GB GDDR6
- 850W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~165 FPS (1440p, Ultra + FSR Quality) / ~120 FPS (4K, Ultra + FSR Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~220 FPS (1440p, High) / ~160 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~195 FPS (1440p, Ultra) / ~140 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~165 FPS (1440p, High) / ~115 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~125 FPS (1440p, High RT + FSR) / ~90 FPS (4K, High + FSR Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.