„Intel Core i7-14700KF“ ir „AMD Radeon RX 9060 XT 8GB GDDR6“ – subalansuotas derinys 1080p ir 1440p žaidimams su naujos kartos RDNA 4 architektūra
Šis derinys puikiai tinka žaidėjams, kurie siekia sklandaus našumo, pažangių AMD technologijų ir aukštos vaizdo kokybės be perteklinių išlaidų. „i7-14700KF“ suteikia išskirtinį procesoriaus našumą, o „RX 9060 XT 8GB“ su nauja „RDNA 4“ architektūra pasižymi puikiu efektyvumu ir sparta 1080p bei 1440p raiškose.
Procesorius „Intel Core i7-14700KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 20 branduolių (8 našumo + 12 efektyvumo) ir 28 gijomis – puikus balansas tarp spartos ir energijos efektyvumo.
Dažnis: 3,4 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,6 GHz – užtikrina puikų FPS ir stabilų veikimą net su reikliausiais žaidimais.
Atmintis: 33 MB L3 talpykla – užtikrina greitą duomenų prieigą ir mažesnį vėlavimą žaidžiant bei dirbant su daug užduočių.
Vaizdo plokštė „AMD Radeon RX 9060 XT 8GB GDDR6“
Architektūra: „RDNA 4“ – naujos kartos AMD architektūra su didesniu energijos efektyvumu, geresniu ray tracing ir AI spartinimu.
Atmintis: 8 GB GDDR6 – pakanka 1080p ir 1440p žaidimams su aukštais grafikos nustatymais bei stabiliais FPS.
Technologijos: „FSR 3“ su „Frame Generation“ padidina FPS, užtikrina sklandų veikimą net su įjungtu ray tracing ir išlaiko puikią vaizdo kokybę.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i7-14700KF: 20 branduolių, 28 gijų, 3.4-5.6GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- AMD Radeon RX 9060 XT 8GB GDDR6
- 650W+Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~150 FPS (1080p, Ultra + FSR Quality) / ~105 FPS (1440p, High + FSR Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~210 FPS (1080p, High) / ~155 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~180 FPS (1080p, Ultra) / ~130 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~160 FPS (1080p, High) / ~115 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~115 FPS (1080p, High RT + FSR) / ~80 FPS (1440p, High + FSR Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.