Grąžinimas ir garantijos
Grąžinimo Sąlygos
Kaip pradėti grąžinimą
Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su Amberglow komanda el. paštu: [email protected]. Laiške aiškiai nurodykite žemiau pateiktą informaciją. Į Jūsų užklausą atsakysime per 5 darbo dienas.
- Užsakymo numeris ir data
- Grąžinamos prekės modelis
- Detali grąžinimo priežastis
14 dienų grąžinimo kriterijai
Keisti arba grąžinti įsigytas prekes per 14 dienų nuo gavimo galima tik tuo atveju, jei prekės atitinka visus šiuos kriterijus:
- Prekės nebuvo naudotos;
- Prekės nebuvo sugadintos;
- Kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
- Nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės;
- Grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikiusios savo prekinę išvaizdą.
Kitos sąlygos ir išimtys
- Individualūs užsakymai: Prekės negali būti grąžinamos, jei jos buvo gaminamos pagal individualų užsakymą.
- Netinkama kokybė: Jei grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekė, įsipareigojame ją pakeisti arba grąžinti pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina gamintojo kaltę.
- Siuntimo išlaidos: Keičiamų ar grąžinamų kokybiškų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma.
- Pinigų grąžinimas: Pinigai už prekę grąžinami per 14 kalendorinių dienų po to, kai prekė yra gauta ir patikrinama jos būklė.
- Grąžinimo vieta: Prekes reikia pristatyti į mūsų parduotuvę adresu Liepų g. 64, Klaipėda.
Garantijos Sąlygos
Bendrosios nuostatos
- Garantijos terminas: Visoms prekėms taikoma gamintojo arba pardavėjo garantija. Terminas nurodomas prekės aprašyme. Jei terminas nenurodytas, fiziniams asmenims taikomas 24 mėn. garantinis laikotarpis.
- Taikoma produktams: Garantija taikoma stacionariems kompiuteriams, monitoriams, kompiuterių komponentams, jų priedams ir periferiniams įrenginiams.
- Kas padengiama: Garantija galioja tik techniniams gedimams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės (gamybinio broko ar komponentų defekto).
Garantija netaikoma, jeigu:
- Prekė buvo pažeista dėl pirkėjo kaltės ar netinkamo naudojimo (pvz., "overclock'inimas", aušinimo sistemos modifikavimas);
- Buvo atliktas savavališkas remontas ar keistos detalės neautorizuotame servise;
- Prekė buvo mechaniškai pažeista (įbrėžimai, įtrūkimai, korpuso lūžiai);
- Prekė buvo paveikta skysčių, dulkių, drėgmės ar ekstremalių temperatūrų;
- Sugedusios detalės yra eksploatacinės (pvz., baterijos, termopasta), kurių susidėvėjimas yra normalus.
Kaip kreiptis dėl garantijos
Gedimo atveju prašome pirmiausia susisiekti el. paštu [email protected]. Laiške nurodykite prekės modelį, pirkimo datą, problemos aprašymą ir, jei įmanoma, pridėkite nuotraukų ar vaizdo įrašą. Po pirminės analizės informuosime, ar prekę reikia pristatyti į garantinį servisą.