Grąžinimo Sąlygos

Kaip pradėti grąžinimą

Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su Amberglow komanda el. paštu: [email protected]. Laiške aiškiai nurodykite žemiau pateiktą informaciją. Į Jūsų užklausą atsakysime per 5 darbo dienas.

  • Užsakymo numeris ir data
  • Grąžinamos prekės modelis
  • Detali grąžinimo priežastis

14 dienų grąžinimo kriterijai

Keisti arba grąžinti įsigytas prekes per 14 dienų nuo gavimo galima tik tuo atveju, jei prekės atitinka visus šiuos kriterijus:

  • Prekės nebuvo naudotos;
  • Prekės nebuvo sugadintos;
  • Kiekviena grąžinama prekė yra originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
  • Nuo prekių nebuvo nuimtos originalios etiketės;
  • Grąžinamos prekės yra pilnos komplektacijos ir išlaikiusios savo prekinę išvaizdą.

Kitos sąlygos ir išimtys

  • Individualūs užsakymai: Prekės negali būti grąžinamos, jei jos buvo gaminamos pagal individualų užsakymą.
  • Netinkama kokybė: Jei grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekė, įsipareigojame ją pakeisti arba grąžinti pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina gamintojo kaltę.
  • Siuntimo išlaidos: Keičiamų ar grąžinamų kokybiškų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma.
  • Pinigų grąžinimas: Pinigai už prekę grąžinami per 14 kalendorinių dienų po to, kai prekė yra gauta ir patikrinama jos būklė.
  • Grąžinimo vieta: Prekes reikia pristatyti į mūsų parduotuvę adresu Liepų g. 64, Klaipėda.

Garantijos Sąlygos

Bendrosios nuostatos

  • Garantijos terminas: Visoms prekėms taikoma gamintojo arba pardavėjo garantija. Terminas nurodomas prekės aprašyme. Jei terminas nenurodytas, fiziniams asmenims taikomas 24 mėn. garantinis laikotarpis.
  • Taikoma produktams: Garantija taikoma stacionariems kompiuteriams, monitoriams, kompiuterių komponentams, jų priedams ir periferiniams įrenginiams.
  • Kas padengiama: Garantija galioja tik techniniams gedimams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės (gamybinio broko ar komponentų defekto).

Garantija netaikoma, jeigu:

  • Prekė buvo pažeista dėl pirkėjo kaltės ar netinkamo naudojimo (pvz., "overclock'inimas", aušinimo sistemos modifikavimas);
  • Buvo atliktas savavališkas remontas ar keistos detalės neautorizuotame servise;
  • Prekė buvo mechaniškai pažeista (įbrėžimai, įtrūkimai, korpuso lūžiai);
  • Prekė buvo paveikta skysčių, dulkių, drėgmės ar ekstremalių temperatūrų;
  • Sugedusios detalės yra eksploatacinės (pvz., baterijos, termopasta), kurių susidėvėjimas yra normalus.

Kaip kreiptis dėl garantijos

Gedimo atveju prašome pirmiausia susisiekti el. paštu [email protected]. Laiške nurodykite prekės modelį, pirkimo datą, problemos aprašymą ir, jei įmanoma, pridėkite nuotraukų ar vaizdo įrašą. Po pirminės analizės informuosime, ar prekę reikia pristatyti į garantinį servisą.