„Intel Core i5-14400F“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB“ – puikus pasirinkimas žaidimams 1080p ir 1440p raiškomis
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie ieško pusiausvyros tarp kainos ir našumo žaidimuose 1080p ir 1440p raiškomis. i5-14400F su 6 Performance branduoliais ir 12 gijų užtikrina stabilų ir efektyvų veikimą tiek žaidimuose, tiek kasdienėse užduotyse. RTX 5060 8GB vaizdo plokštė siūlo modernias grafikos funkcijas, tokias kaip ray tracing ir DLSS 3, leidžiančias mėgautis geresne vaizdo kokybe ir sklandesniu veikimu.
Procesorius „Intel Core i5-14400F“
Architektūra ir branduoliai: 6 Performance branduoliai ir 12 gijų užtikrina puikų našumą vidutinės klasės žaidimams.
Dažnis ir spartinimas: Bazinis dažnis apie 2.6 GHz ir boost iki 4.4 GHz leidžia procesoriui efektyviai valdyti žaidimų ir multitaskingo užduotis.
L3 atmintis: 18 MB L3 talpykla pagerina našumą ir duomenų prieigą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB“
Architektūra ir branduoliai: Ada Lovelace architektūra su apie 4352 CUDA branduoliais, ray tracing ir DLSS 3 palaikymas užtikrina aukštos kokybės grafiką ir sklandų žaidimų veikimą.
Atmintis: 8 GB GDDR7 atmintis su 128 bitų magistrale puikiai tinka žaidimams 1080p ir 1440p raiškomis.
DLSS 3 ir ray tracing: DLSS 3 Frame Generation technologija didina kadrų dažnį, o ray tracing suteikia realistiškus apšvietimo efektus.
Pilna specifikacija:
Intel Core i5-14400F: 10 branduolių, 16 gijų, 2.5-4.7GHz
Intel H610 pagrindinė plokštė
Intel® Laminar RM1 aušintuvas
16GB (2x8GB) 3200MHz DDR4 RAM
512GB M.2 NVMe 2280 SSD
Nvidia GeForce RTX 5060 8GB GDDR7
600W+ PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~95 FPS (1080p, High, DLSS Balanced) / ~65 FPS (1440p, High, DLSS Balanced)
Call of Duty: Modern Warfare III – ~140 FPS (1080p, Balanced) / ~100 FPS (1440p, Balanced)
Fortnite – ~170 FPS (1080p, Epic) / ~120 FPS (1440p, Epic)
Assassin’s Creed Valhalla – ~105 FPS (1080p, Very High) / ~75 FPS (1440p, Very High)
Battlefield 2042 – ~115 FPS (1080p, Ultra) / ~85 FPS (1440p, Ultra)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.