„AMD Ryzen 5 9600X“ ir „AMD Radeon RX 9070“ – modernus ir galingas derinys 1440p ir 4K žaidimams
Šis duetas skirtas žaidėjams, kurie nori maksimalaus našumo šiuolaikiniuose žaidimuose be perteklinių investicijų į „flagmanus“. „Ryzen 5 9600X“ su „Zen 5“ architektūra užtikrina didelį vienos gijos našumą, o „RX 9070“ – tai pažangi RDNA 4 kartos vaizdo plokštė, pasiruošusi net reikliausiems žaidimams.
Procesorius AMD Ryzen 5 9600X
Architektūra ir branduoliai: Naujosios „Zen 5“ architektūros procesorius su 6 branduoliais ir 12 gijų pasižymi dar geresniu instrukcijų vykdymu ir mažesniu energijos suvartojimu, palyginti su „Zen 4“.
Dažnis: 4,4 GHz bazinis dažnis ir iki 5,6 GHz turbo dažnis leidžia išnaudoti visą vaizdo plokštės potencialą net žaidimuose, kur svarbi procesoriaus sparta.
Talpykla: 32 MB L3 talpykla padeda sumažinti uždelsimą duomenų perdavimo metu, o tai svarbu konkurenciniams žaidimams.
Vaizdo plokštė AMD Radeon RX 9070
Architektūra ir branduoliai: Remiasi RDNA 4 architektūra su 3840 srautinių procesorių, 60 ray tracing akseleratorių ir 96 AI akseleratorių – puikus pasirinkimas aukštos grafikos žaidimams.
Atmintis: 16 GB GDDR6 atmintis (256 bitų magistralė) leidžia be problemų naudoti 4K tekstūras ir didelės apimties aplinkos modelius.
Technologijos: „FSR 3“, „Fluid Motion Frames“ ir naujos kartos AI variklis padeda išlaikyti aukštą FPS net esant sudėtingiems ray tracing efektams.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 5 9600X: 6 branduolių, 12 gijų, 3.9-5.4GHz
- AMD B650M pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- AMD Radeon RX 9070 16GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose
Cyberpunk 2077 – ~95 FPS (1440p, Ultra, RT On) / ~65 FPS (4K, Ultra, RT On)
Starfield – ~85 FPS (1440p, High) / ~60 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~135 FPS (1440p, Ultra) / ~100 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~120 FPS (1440p, Very High) / ~85 FPS (4K, Very High)
Battlefield 2042 – ~110 FPS (1440p, Ultra) / ~80 FPS (4K, Ultra)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.