„AMD Ryzen 7 5700X“ ir „AMD Radeon RX 9070 16GB“ – puikus derinys sklandžiam žaidimui 1440p ir 4K raiškose
Šis derinys sukurtas žaidėjams, ieškantiems aukšto našumo net reikliausiuose žaidimuose. Jis idealiai tinka žaisti naujausius žaidimus 1440p ir 4K raiškose su aukštais arba ultra grafikos nustatymais, užtikrinant stabilų kadrų dažnį ir išskirtinę vizualinę kokybę.
Procesorius „AMD Ryzen 7 5700X“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 3“ architektūra su 8 branduoliais ir 16 gijų leidžia efektyviai valdyti tiek žaidimus, tiek daug išteklių reikalaujančias užduotis.
Dažnis ir spartinimas: 3,4 GHz bazinis dažnis ir iki 4,6 GHz turbo dažnis užtikrina greitą ir stabilų veikimą net intensyvaus naudojimo metu.
L3 atmintis: 32 MB L3 talpykla padeda sumažinti duomenų apdorojimo vėlavimą, o tai yra svarbu žaidimų našumui.
Vaizdo plokštė „AMD Radeon RX 9070 16GB“
Architektūra ir branduoliai: „RDNA 4“ architektūra su 3840 srautinių procesorių, 60 ray tracing akseleratorių bei 96 AI akseleratorių užtikrina aukštą našumą 1440p ir 4K raiškose.
Atmintis: 16 GB GDDR6 atmintis su 256 bitų magistrale leidžia naudotis aukštos raiškos tekstūromis ir dideliu detalių kiekiu be sulėtėjimų.
Ray tracing ir AI spartinimas: Patobulinta ray tracing technologija ir AI spartinimas leidžia pasiekti realistiškesnius šešėlius bei atspindžius ir pagerina bendrą vizualinį žaidimų įspūdį.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 7 5700X: 8 branduolių, 16 gijų, 3.4-4.6GHz
- AMD B650M pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 3200MHz DDR4 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- AMD Radeon RX 9070 16GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~100 FPS (1440p, Ultra, RT Off) / ~70 FPS (4K, High, RT Off)
Call of Duty: Modern Warfare III – ~140 FPS (1440p, High) / ~100 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~130 FPS (1440p, Ultra) / ~95 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~115 FPS (1440p, Very High) / ~85 FPS (4K, Very High)
Battlefield 2042 – ~110 FPS (1440p, High) / ~80 FPS (4K, High)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.