„AMD Ryzen 9 7900X“ ir „GeForce RTX 5070“ – aukščiausios klasės našumo derinys žaidimams 1440p ir 4K raiškomis
Ši sistema orientuota į pažangius žaidėjus ir kūrėjus, kuriems svarbus maksimalus našumas tiek žaidimuose, tiek darbo aplinkoje. Galingas procesorius ir naujos kartos vaizdo plokštė užtikrina sklandų veikimą, aukštą kadrų dažnį ir galimybę mėgautis aukščiausios kokybės grafika su visais efektų nustatymais.
Procesorius „AMD Ryzen 9 7900X“
Architektūra ir branduoliai: Naudoja „Zen 4“ architektūrą, turi 12 branduolių ir 24 gijas, todėl idealiai tinka tiek žaidimams, tiek vaizdo apdorojimui, kodavimui ar kitiems profesionaliems darbams.
Darbinis dažnis: 4,7 GHz bazinis ir iki 5,6 GHz boost dažnis užtikrina greitą veikimą tiek vienagijėse, tiek dauggijėse užduotyse.
Talpykla: 76 MB bendros spartinančiosios atminties (L2 + L3) mažina duomenų vėlavimą, ypač naudinga žaidimuose su dideliu pasauliu ir daug objektų.
Vaizdo plokštė „GeForce RTX 5070“
Architektūra: „Ada Lovelace“ architektūra su naujos kartos RT ir Tensor branduoliais, skirta žaidimams 1440p/4K su įjungtu Ray Tracing ir DLSS 3.5.
Atmintis: 12 GB GDDR6X užtikrina pakankamą talpą šiuolaikiniams žaidimams, net ir su tekstūromis itin aukšta raiška.
DLSS 3.5 ir Ray Tracing: Naujos kartos DLSS technologija leidžia padidinti našumą net intensyviausiuose vizualiniuose scenarijuose, išlaikant aukštą vaizdo kokybę.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 9 7900X: 12 branduolių, 24 gijų, 4.7-5.6GHz
- AMD B650M pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 12 GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~105 FPS (1440p, Ultra, DLSS 3.5 On) / ~70 FPS (4K, High, DLSS 3.5 On)
Call of Duty: Modern Warfare III – ~150 FPS (1440p, High) / ~110 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~140 FPS (1440p, Ultra) / ~100 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~110 FPS (1440p, Very High) / ~80 FPS (4K, High)
Rust – ~120 FPS (1440p, High) / ~85 FPS (4K, High)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.