„Intel Core i5-12600KF“ ir „Intel Arc B580 12GB“ – modernus derinys 1080p ir 1440p žaidimams
Šis derinys orientuotas į žaidėjus, norinčius išbandyti naujos kartos „Intel“ grafikos galimybes ir mėgautis stabiliais rezultatais vidutinės bei aukštos kokybės žaidimuose. „i5-12600KF“ pasižymi puikiu našumu tiek žaidimuose, tiek produktyvumo užduotyse, o „Intel Arc B580 12GB“ siūlo efektyvų grafikos spartinimą ir pažangias technologijas, tokias kaip „XeSS“.
Procesorius „Intel Core i5-12600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Alder Lake“ architektūra su 10 branduolių (6 našumo + 4 efektyvumo) ir 16 gijų – puikus balansas tarp žaidimų ir daugiafunkcio darbo.
Dažnis: 3,7 GHz bazinis, turbo režimu iki 4,9 GHz – pakankamai galios net reikliausiems AAA žaidimams.
Atmintis: 20 MB L3 talpykla – užtikrina sklandų FPS ir greitą duomenų prieigą.
Vaizdo plokštė „Intel Arc B580 12GB“
Architektūra: „Xe² Battlemage“ – antros kartos „Intel Arc“ architektūra su pažangiais RT branduoliais ir „AI Boost“ spartinimu.
Atmintis: 12 GB GDDR6 – pakankamai žaidimams 1080p ir 1440p raiškose, leidžia išlaikyti sklandų veikimą net su aukštais grafikos nustatymais.
Technologijos: „XeSS 1.3“ (Intel supersampling) suteikia galimybę padidinti FPS ir išlaikyti aukštą vaizdo kokybę; taip pat palaikomas „Ray Tracing“ ir „DirectX 12 Ultimate“.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-12600KF: 10 branduolių, 16 gijų, 3.7-4.9GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 16GB (2x8GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 512GB M.2 NVMe 3000 SSD
- Intel ARC B580 12GB GDDR6
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~100 FPS (1080p, High + XeSS Quality) / ~75 FPS (1440p, High + XeSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~150 FPS (1080p, High) / ~110 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~140 FPS (1080p, Ultra) / ~100 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~120 FPS (1080p, High) / ~90 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~85 FPS (1080p, High RT + XeSS) / ~60 FPS (1440p, High + XeSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.