„AMD Ryzen 5 7500F“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7“ – galingas derinys 1440p žaidimams su DLSS 3.5 ir ray tracing
Šis derinys skirtas žaidėjams, siekiantiems stabilaus ir sklandaus žaidimų našumo 1080p ir 1440p raiškose. „Ryzen 5 7500F“ suteikia patikimą procesoriaus galią, o „RTX 5070 12GB GDDR7“ su DLSS 3.5 ir ray tracing leidžia mėgautis moderniais grafikos efektais net sudėtingiausiuose žaidimuose.
Procesorius „AMD Ryzen 5 7500F“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 4“ architektūra su 6 branduoliais ir 12 gijų – puikiai subalansuota žaidimams ir produktyvumo užduotims.
Dažnis: Bazinis 4,0 GHz, turbo režimu iki 5,0 GHz – užtikrina sklandų našumą žaidimuose ir programose.
Atmintis: 32 MB L3 talpykla sumažina vėlavimus ir pagerina žaidimų stabilumą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7“
Architektūra ir branduoliai: „Ada Lovelace“ architektūra su CUDA branduoliais, trečios kartos RT ir ketvirtos kartos Tensor branduoliais leidžia pasiekti aukštą vizualinę kokybę su ray tracing ir DLSS 3.5.
Atmintis: 12 GB GDDR7 – pakankamai greita ir talpi, kad sklandžiai veiktų 1440p žaidimuose su detaliomis tekstūromis ir moderniais grafikos efektais.
DLSS ir ray tracing: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ leidžia išlaikyti aukštą FPS net įjungus ray tracing, užtikrinant sklandžią ir detalią vizualinę patirtį.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 5 7500F: 6 branduolių, 12 gijų, 3.7-5.0GHz
- AMD B650 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7
- 850W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose
Cyberpunk 2077 – ~140 FPS (1440p, High + DLSS Quality) / ~95 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~180 FPS (1440p, Ultra) / ~130 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~160 FPS (1440p, Ultra) / ~115 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~140 FPS (1440p, High) / ~100 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~110 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~75 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.