„Intel Core i5-12600KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7“ – aukštos klasės derinys 1440p ir 4K žaidimams
Šis derinys sukurtas žaidėjams, norintiems išskirtinio našumo ir modernių technologijų. „i5-12600KF“ užtikrina galingą procesoriaus našumą, o „RTX 5070 Ti 16GB“ su naujos kartos „Ada Lovelace“ architektūra ir GDDR7 atmintimi leidžia mėgautis itin sklandžiu žaidimų veikimu tiek 1440p, tiek 4K raiškose su DLSS 3.5 ir pažangiu ray tracing.
Procesorius „Intel Core i5-12600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Alder Lake“ architektūra su 10 branduolių (6 našumo + 4 efektyvumo) ir 16 gijų – užtikrina didelį našumą tiek žaidimuose, tiek kūrybiniuose darbuose.
Dažnis: 3,7 GHz bazinis, turbo režimu iki 4,9 GHz – puikus pasirinkimas sklandžiam FPS ir mažam vėlavimui net reikliausiuose žaidimuose.
Atmintis: 20 MB L3 talpykla – pagerina duomenų srautų apdorojimą ir FPS stabilumą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace“ – su trečios kartos RT ir ketvirtos kartos Tensor branduoliais, užtikrinančiais pažangų ray tracing ir dirbtinio intelekto spartinimą.
Atmintis: 16 GB GDDR7 – itin greita atmintis, užtikrinanti didelį našumą 1440p ir 4K žaidimuose su didelėmis tekstūromis.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ palaikymu leidžia išlaikyti aukštą FPS net su įjungtais ray tracing efektais.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-12600KF: 10 branduolių, 16 gijų, 3.7-4.9GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 16GB (2x8GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 512GB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7
- 850W+ Gold PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~155 FPS (1440p, High + DLSS Quality) / ~110 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~210 FPS (1440p, High) / ~150 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~180 FPS (1440p, Ultra) / ~125 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~155 FPS (1440p, High) / ~115 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~115 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~85 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.