„AMD Ryzen 5 7500F“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB“ – galingas derinys 1080p ir 1440p žaidimams su DLSS 3.5 ir GDDR7 atmintimi
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie nori subalansuotos sistemos su pakankamu procesoriaus našumu ir modernia vaizdo plokšte, užtikrinančia stabilų FPS 1080p bei 1440p žaidimuose. „Ryzen 5 7500F“ suteikia patikimą procesoriaus galią, o „RTX 5060 8GB“ su DLSS 3.5 ir GDDR7 atmintimi leidžia mėgautis pažangiais grafikos efektais ir ray tracing.
Procesorius „AMD Ryzen 5 7500F“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 4“ architektūra su 6 branduoliais ir 12 gijų – puikiai subalansuota žaidimams ir produktyvumo užduotims.
Dažnis: Bazinis 4,0 GHz, turbo režimu iki 5,0 GHz – užtikrina sklandų našumą žaidimuose ir programose.
Atmintis: 32 MB L3 talpykla sumažina vėlavimus ir pagerina žaidimų stabilumą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB“
Architektūra ir branduoliai: „Ada Lovelace“ architektūra su CUDA branduoliais, 3-ios kartos RT ir 4-os kartos Tensor branduoliais, leidžia naudoti ray tracing ir DLSS 3.5 technologijas.
Atmintis: 8 GB GDDR7 – naujausios kartos greita atmintis, tinkama 1080p ir 1440p žaidimams su vidutiniais ir aukštais grafikos nustatymais.
DLSS ir ray tracing: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ leidžia išlaikyti aukštą FPS su įjungtu ray tracing, suteikiant geresnę vizualinę kokybę žaidimuose.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 5 7500F: 6 branduolių, 12 gijų, 3.7-5.0GHz
- AMD B650 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~95 FPS (1080p, High + DLSS) / ~65 FPS (1440p, High + DLSS)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~140 FPS (1080p, Ultra) / ~95 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~130 FPS (1080p, Ultra) / ~90 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~105 FPS (1080p, High) / ~70 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~80 FPS (1080p, High RT + DLSS) / ~55 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.