„AMD Ryzen 5 7500F“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB“ – itin galingas derinys 1440p ir 4K žaidimams su DLSS 3.5 ir GDDR7 atmintimi
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie nori maksimaliai sklandžios žaidimų patirties 1440p ir net 4K raiškose. „Ryzen 5 7500F“ suteikia stabilų procesoriaus našumą, o „RTX 5070 Ti 16GB“ su DLSS 3.5 ir GDDR7 atmintimi leidžia mėgautis aukštos kokybės grafika, ray tracing ir moderniais AI efektais net sudėtingiausiuose žaidimuose.
Procesorius „AMD Ryzen 5 7500F“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 4“ architektūra su 6 branduoliais ir 12 gijų – puikiai subalansuota žaidimams ir produktyvumo užduotims.
Dažnis: Bazinis 4,0 GHz, turbo režimu iki 5,0 GHz – užtikrina sklandų FPS net reikliausiuose žaidimuose.
Atmintis: 32 MB L3 talpykla sumažina vėlavimus ir pagerina žaidimų stabilumą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB“
Architektūra ir branduoliai: „Ada Lovelace“ architektūra su CUDA branduoliais, trečios kartos RT ir ketvirtos kartos Tensor branduoliais leidžia išnaudoti visus modernius grafikos efektus ir DLSS 3.5.
Atmintis: 16 GB GDDR7 – itin greita atmintis, puikiai tinkanti 1440p ir 4K žaidimams su didelėmis tekstūromis ir įjungtu ray tracing.
DLSS ir ray tracing: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ užtikrina aukštą FPS ir sklandžią vaizdo kokybę, net įjungus ray tracing bei didžiausius grafikos nustatymus.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 5 7500F: 6 branduolių, 12 gijų, 3.7-5.0GHz
- AMD B650 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7
- 850W+ Gold PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~160 FPS (1440p, Ultra RT + DLSS Quality) / ~110 FPS (4K, Ultra RT + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~200 FPS (1440p, Ultra) / ~145 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~180 FPS (1440p, Ultra) / ~130 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~160 FPS (1440p, Very High) / ~115 FPS (4K, Very High)
Alan Wake 2 – ~125 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~90 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.