„AMD Ryzen 7 9700X“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7“ – puikus derinys 1440p ir 4K žaidimams su DLSS 3.5 ir ray tracing
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie nori sklandaus ir aukštos kokybės žaidimų našumo 1440p raiškoje bei patikimos patirties 4K. „Ryzen 7 9700X“ užtikrina galingą procesoriaus veikimą, o „RTX 5070 12GB GDDR7“ suteikia galimybę išnaudoti naujausias NVIDIA technologijas – DLSS 3.5 ir pažangų ray tracing.
Procesorius „AMD Ryzen 7 9700X“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 5“ architektūra su 8 branduoliais ir 16 gijų užtikrina puikų balansą tarp žaidimų ir produktyvumo užduočių.
Dažnis: 3,8 GHz bazinis dažnis ir iki 5,5 GHz turbo režimas – stabilus našumas visose situacijose.
L3 atmintis: 64 MB talpykla sumažina duomenų prieigos laiką ir padidina žaidimų sklandumą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7“
Architektūra ir branduoliai: „Ada Lovelace“ architektūra su CUDA, trečios kartos RT ir ketvirtos kartos Tensor branduoliais leidžia pasiekti aukštą vizualinę kokybę su ray tracing ir DLSS 3.5.
Atmintis: 12 GB GDDR7 – greita ir optimali atmintis 1440p bei 4K žaidimams su detaliomis tekstūromis ir moderniais grafikos efektais.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ palaiko aukštą FPS net su įjungtu ray tracing, užtikrinant aukščiausios kokybės vizualinę patirtį.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 7 9700X: 8 branduolių, 16 gijų, 3.8-5.5GHz
- AMD B850 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7
- 850W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose
Cyberpunk 2077 – ~170 FPS (1440p, High + DLSS Quality) / ~115 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Modern Warfare III – ~220 FPS (1440p, High) / ~150 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~190 FPS (1440p, Ultra) / ~130 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~165 FPS (1440p, High) / ~115 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~135 FPS (1440p, High RT + DLSS Quality) / ~95 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.