„AMD Ryzen 7 9700X“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5080 16GB“ – elitinis derinys žaidimams 1440p ir 4K su DLSS 3.5 bei pažangiu ray tracing
Šis derinys skirtas žaidėjams, ieškantiems aukščiausios klasės našumo, stabilumo ir modernių grafikos technologijų. „Ryzen 7 9700X“ suteikia išskirtinę procesoriaus spartą, o „RTX 5080 16GB“ užtikrina galimybę mėgautis tikroviška grafika net su intensyviausiais ray tracing efektais.
Procesorius „AMD Ryzen 7 9700X“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 5“ architektūra su 8 branduoliais ir 16 gijų – puikus pasirinkimas žaidimams ir kūrybinėms užduotims.
Dažnis: 3,8 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,5 GHz – užtikrina aukštą spartą tiek vieno branduolio, tiek daugiagijose užduotyse.
Atmintis: 32 MB L3 talpykla padeda sumažinti vėlavimus ir pagerina bendrą sistemos reakcijos laiką.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5080 16GB“
Architektūra ir branduoliai: „Ada Lovelace Next“ architektūra su naujos kartos CUDA branduoliais, ketvirtos kartos RT ir penktos kartos Tensor branduoliais, užtikrinančiais moderniausius grafikos efektus.
Atmintis: 16 GB GDDR7 – naujos kartos atmintis, užtikrinanti didelį pralaidumą ir sklandų veikimą 1440p bei 4K žaidimuose.
DLSS ir ray tracing: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ leidžia išlaikyti aukštą FPS net esant įjungtam ray tracing, suteikiant sklandžią ir detalią vizualinę patirtį.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 7 9700X: 8 branduolių, 16 gijų, 3.8-5.5GHz
- AMD B850 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5080 16GB GDDR7
- 850W+ Gold PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~160 FPS (1440p, Ultra RT + DLSS Quality) / ~110 FPS (4K, Ultra RT + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~220 FPS (1440p, Ultra) / ~160 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~190 FPS (1440p, Ultra) / ~140 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~160 FPS (1440p, High) / ~120 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~130 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~90 FPS (4K, High RT + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.