„Intel Core i5-14600KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB GDDR7“ – modernus derinys 1080p ir 1440p žaidimams su DLSS 3.5
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie nori išlaikyti aukštą FPS ir modernią grafikos kokybę 1080p bei 1440p raiškose. „i5-14600KF“ užtikrina puikų procesoriaus našumą naujos kartos žaidimuose, o „RTX 5060 8GB“ su GDDR7 atmintimi pasižymi išskirtiniu efektyvumu, DLSS 3.5 bei pažangiu ray tracing palaikymu.
Procesorius „Intel Core i5-14600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 14 branduolių (6 našumo + 8 efektyvumo) ir 20 gijų – idealiai tinka šiuolaikiniams žaidimams ir kūrybinėms užduotims.
Dažnis: 3,5 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,3 GHz – užtikrina didelį našumą net intensyviausiuose žaidimuose.
Atmintis: 24 MB L3 talpykla – padeda išlaikyti stabilų FPS ir greitą sistemos reakciją.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace“ – naujos kartos architektūra, pasižyminti energijos efektyvumu, pažangiu AI spartinimu ir RT branduoliais.
Atmintis: 8 GB GDDR7 – itin greita atmintis, užtikrinanti didesnį pralaidumą bei sklandesnį žaidimų veikimą 1080p ir 1440p raiškose.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ padeda išlaikyti aukštą FPS net su įjungtu ray tracing, užtikrinant sklandų žaidimų našumą.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-14600KF: 14 branduolių, 20 gijų, 3.5-5.3GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 8GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~130 FPS (1080p, High + DLSS Quality) / ~95 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~180 FPS (1080p, High) / ~135 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~160 FPS (1080p, Ultra) / ~120 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~140 FPS (1080p, High) / ~105 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~100 FPS (1080p, High RT + DLSS) / ~75 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.