„Intel Core i5-14600KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7“ – aukšto našumo derinys 1440p ir 4K žaidimams
Šis derinys puikiai tinka žaidėjams, norintiems maksimaliai išnaudoti naujos kartos žaidimų galimybes. „i5-14600KF“ užtikrina aukštą procesoriaus spartą, o „RTX 5070 12GB“ su „Ada Lovelace“ architektūra ir GDDR7 atmintimi pasižymi išskirtiniu efektyvumu, DLSS 3.5 palaikymu bei pažangiu ray tracing veikimu.
Procesorius „Intel Core i5-14600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 14 branduolių (6 našumo + 8 efektyvumo) ir 20 gijų – subalansuotas sprendimas žaidimams bei kasdieniam produktyvumui.
Dažnis: 3,5 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,3 GHz – užtikrina sklandų veikimą ir didelį FPS net reikliausiuose žaidimuose.
Atmintis: 24 MB L3 talpykla – sumažina vėlavimus ir pagerina duomenų apdorojimo spartą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace“ – trečios kartos RT branduoliai ir ketvirtos kartos Tensor branduoliai suteikia galimybę mėgautis pažangiu ray tracing bei DLSS 3.5 efektyvumu.
Atmintis: 12 GB GDDR7 – itin greita atmintis, užtikrinanti didelį pralaidumą ir aukštą našumą 1440p bei 4K žaidimuose.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ leidžia išlaikyti aukštą FPS net su įjungtais ray tracing efektais, užtikrinant sklandžią vizualinę patirtį.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-14600KF: 14 branduolių, 20 gijų, 3.5-5.3GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 12GB GDDR7
- 850W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~155 FPS (1440p, High + DLSS Quality) / ~110 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~210 FPS (1440p, High) / ~150 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~180 FPS (1440p, Ultra) / ~125 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~155 FPS (1440p, High) / ~115 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~115 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~85 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.