„AMD Ryzen 5 7500F“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB“ – galingas derinys 1080p ir 1440p žaidimams su DLSS 3.5 ir GDDR7 atmintimi
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie nori subalansuotos sistemos su dideliu FPS ir patikima grafikos sparta 1080p bei 1440p raiškose. „Ryzen 5 7500F“ suteikia stabilų procesoriaus našumą, o „RTX 5060 Ti 16GB“ su DLSS 3.5 ir GDDR7 atmintimi leidžia mėgautis pažangiais grafikos efektais bei ray tracing net sudėtingiausiose žaidimų scenose.
Procesorius „AMD Ryzen 5 7500F“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 4“ architektūra su 6 branduoliais ir 12 gijų – puikiai subalansuota žaidimams ir produktyvumo užduotims.
Dažnis: Bazinis 4,0 GHz, turbo režimu iki 5,0 GHz – užtikrina sklandų našumą žaidimuose ir programose.
Atmintis: 32 MB L3 talpykla padeda sumažinti duomenų vėlavimą ir pagerina žaidimų stabilumą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB“
Architektūra ir branduoliai: „Ada Lovelace“ architektūra su CUDA branduoliais, 3-ios kartos RT ir 4-os kartos Tensor branduoliais, leidžia naudoti ray tracing ir DLSS 3.5 technologijas.
Atmintis: 16 GB GDDR7 – itin greita atmintis, užtikrinanti komfortišką 1440p žaidimų patirtį su didelėmis tekstūromis ir įjungtu ray tracing.
DLSS ir ray tracing: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ leidžia išlaikyti aukštą FPS net įjungus ray tracing, suteikiant detalią ir sklandžią vaizdo kokybę.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 5 7500F: 6 branduolių, 12 gijų, 3.7-5.0GHz
- AMD B650 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti 16GB GDDR7
- 650W+ Bronze PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1080p ir 1440p raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~120 FPS (1080p, High + DLSS) / ~85 FPS (1440p, High + DLSS)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~170 FPS (1080p, Ultra) / ~120 FPS (1440p, High)
Forza Horizon 5 – ~155 FPS (1080p, Ultra) / ~110 FPS (1440p, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~130 FPS (1080p, High) / ~90 FPS (1440p, High)
Alan Wake 2 – ~100 FPS (1080p, High RT + DLSS) / ~70 FPS (1440p, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.