„AMD Ryzen 7 9700X“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7“ – itin galingas derinys 1440p ir 4K žaidimams su DLSS 3.5 ir ray tracing
Šis derinys skirtas žaidėjams, norintiems itin sklandaus žaidimų našumo 1440p raiškoje ir stiprios patirties 4K. „Ryzen 7 9700X“ užtikrina aukštą procesoriaus spartą, o „RTX 5070 Ti 16GB GDDR7“ leidžia mėgautis moderniausiomis NVIDIA technologijomis – DLSS 3.5, ray tracing ir naujos kartos GDDR7 atmintimi, užtikrinančia aukštą kadrų dažnį net reikliausiuose žaidimuose.
Procesorius „AMD Ryzen 7 9700X“
Architektūra ir branduoliai: „Zen 5“ architektūra su 8 branduoliais ir 16 gijų užtikrina aukštą žaidimų ir produktyvumo užduočių našumą.
Dažnis: 3,8 GHz bazinis dažnis ir iki 5,5 GHz turbo režimas – maksimaliai išnaudojama procesoriaus galia.
L3 atmintis: 64 MB L3 talpykla pagerina reakcijos laiką ir padidina FPS.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7“
Architektūra ir branduoliai: „Ada Lovelace“ architektūra su CUDA, trečios kartos RT ir ketvirtos kartos Tensor branduoliais užtikrina puikų našumą su DLSS 3.5 ir pažangiu ray tracing.
Atmintis: 16 GB GDDR7 – pakankamai talpi ir greita, kad sklandžiai būtų galima žaisti tiek 1440p, tiek 4K su aukščiausiais grafikos nustatymais.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ užtikrina didelį FPS, o ray tracing suteikia realistišką apšvietimą ir šešėlius.
Pilna specifikacija:
- AMD Ryzen 7 9700X: 8 branduolių, 16 gijų, 3.8-5.5GHz
- AMD B850 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7
- 850W+ Gold PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose
Cyberpunk 2077 – ~185 FPS (1440p, High + DLSS Quality) / ~125 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~230 FPS (1440p, Ultra) / ~160 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~200 FPS (1440p, Ultra) / ~140 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~170 FPS (1440p, High) / ~120 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~145 FPS (1440p, High RT + DLSS Quality) / ~105 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.