„Intel Core i5-14600KF“ ir „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7“ – aukščiausios klasės derinys 1440p ir 4K žaidimams
Šis derinys skirtas žaidėjams, kurie siekia maksimalios spartos, vizualinės kokybės ir ilgaamžiškumo. „i5-14600KF“ užtikrina galingą procesoriaus našumą, o „RTX 5070 Ti 16GB“ su naujos kartos „Ada Lovelace“ architektūra ir GDDR7 atmintimi leidžia mėgautis sklandžia patirtimi net sudėtingiausiuose AAA žaidimuose 1440p ir 4K raiškose.
Procesorius „Intel Core i5-14600KF“
Architektūra ir branduoliai: „Raptor Lake Refresh“ architektūra su 14 branduolių (6 našumo + 8 efektyvumo) ir 20 gijų – puikus pasirinkimas aukštos spartos žaidimams bei kūrybiniam darbui.
Dažnis: 3,5 GHz bazinis, turbo režimu iki 5,3 GHz – leidžia pasiekti maksimalų FPS ir itin greitą reakciją žaidimuose.
Atmintis: 24 MB L3 talpykla – užtikrina didelį duomenų srautų pralaidumą bei mažą vėlavimą.
Vaizdo plokštė „NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7“
Architektūra: „Ada Lovelace“ – trečios kartos RT branduoliai ir ketvirtos kartos Tensor branduoliai užtikrina pažangų ray tracing ir AI spartinimą.
Atmintis: 16 GB GDDR7 – didelės spartos atmintis, suteikianti galimybę žaisti 1440p ir 4K raiškose su aukštais grafikos nustatymais.
Technologijos: DLSS 3.5 su „Frame Generation“ leidžia išlaikyti aukštą FPS net su įjungtais ray tracing efektais, suteikiant sklandų ir detalų vaizdą.
Pilna specifikacija:
- Intel Core i5-14600KF: 14 branduolių, 20 gijų, 3.5-5.3GHz
- Intel B760 pagrindinė plokštė
- Tower RGB cooler
- 32GB (2x16GB) 6000MHz DDR5 RAM
- 1TB M.2 NVMe 3000 SSD
- NVIDIA GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7
- 850W+ Gold PSU
Nuspėjami FPS rezultatai 1440p ir 4K raiškose:
Cyberpunk 2077 – ~170 FPS (1440p, Ultra + DLSS Quality) / ~120 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Call of Duty: Black Ops 6 – ~230 FPS (1440p, High) / ~165 FPS (4K, High)
Forza Horizon 5 – ~190 FPS (1440p, Ultra) / ~135 FPS (4K, Ultra)
Assassin’s Creed Mirage – ~165 FPS (1440p, High) / ~120 FPS (4K, High)
Alan Wake 2 – ~125 FPS (1440p, High RT + DLSS) / ~90 FPS (4K, High + DLSS Balanced)
Šie skaičiai gali skirtis realybėje, priklausomai nuo konkrečių žaidimo nustatymų, optimizacijos ir kitų sistemos komponentų.